poniedziałek, 28 listopada 2016

Zolux X-Trm

W dzisiejszym odcinku zaprezentuję Wam kość x-trm marki Zolux, a to wszystko dzięki Naszezoo.pl! Chyba zgodzicie się ze mną, że nazwa brzmi dość profesjonalnie! Bardzo mi przypomina Trx, który uwielbiam!


Mówiąc szczerze nigdy nie kupowałam tego typu zabawek, ponieważ nie przekonywało mnie to, że są twarde i sztywne. Może też patrzę perspektywą delikatnego pieska, który miał problemy z motywacją. Vento natomiast nie przeszkadza czy zabawki są za duże, za małe czy za twarde. To idealny pies do testowania czegokolwiek, biorąc pod uwagę, że uwielbia "zabijać" swoje zabawki. Czasami doprowadza mnie to do depresji, ale myślę, że nie tylko ja takie coś przechodzę w takich sytuacjach.


Wielkim plusem jest wygodna i baaaardzo miękka rączka. Przy mocno szarpiących się psach to świetne rozwiązanie. W moim posiadaniu były takie zabawki, których po prostu nie dało się trzymać, bo aż bolało. Rączki to też fajna opcja z racji na to, że nie musimy trzymać zabawki za mokrą i oślinioną część.
Wracając do trx, rączka w x-trm trochę przypomina mi trx'owy uchwyt


Jednym z minusów, chociaż nie wiem czy to do końca można nazwać minusem czy może już moim upodobaniem, jest brak amortyzatora. Myślę, że gdyby kość posiadała ten dodatek byłaby jeszcze lepsza!

Na opakowaniu jest napisane, że zabawka należy do tych pływających. Szkoda, że nie dostałam jej w okresie letnim. Aktualnie mogłam tylko sprawdzić czy rzeczywiście pływa i tak, doskonale unosi się na wodzie. W tym aspekcie plusem jest też to, że nie nasiąka wodą!


Taka kość to bardzo fajny wariant na spacer czy na spędzanie czasu nad wodą. Na trening może niekoniecznie, ponieważ ja preferuję zabawki, które zmieszczą mi się w ręce lub w kieszeni. Kość x-trm nie jest aż tak wygodna pod względem wymiarów, mimo że mamy S.
Podsumowując - kość zolux x-trm to bardzo fajny współtowarzysz na spacery o każdej porze roku. Jak najbardziej sprawdzi się nad jeziorem, ale również podczas zimowych wieczorów.


4 komentarze:

  1. Fajna zabawka :). Dla mojego westa raczej bym jej nie kupiła (nie zabawkowy pies eghh), aczkolwiek mogłabym pomyśleć o czymś takim dla mojego berna, a to chyba tylko dzięki rączce, żeby nie mieć czerwonych i 'wyszarpanych' rąk :D.

    Pozdrawiamy!
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. my też recenzowaliśmy taką zabawkę, tylko o innym kształcie... tyle z niej zostało ;) https://www.youtube.com/watch?v=cXjkI7Ovn7w

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z różnych akcesoriów dla psów, warto zwrócić też uwagę na produkty przeznaczone do pielęgnacji psiej sierści. W taki asortyment zaopatruję się najczęściej w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/. Znaleźć tam można szeroką gamę produktów m.in. specjalne grzebienie, maszynki do strzyżenia, a także odżywki i kosmetyki dla psów. Dzięki nim sierść mojego pupila ma zawsze odpowiedni wygląd i jest gładka w dotyku.

    OdpowiedzUsuń